Wzrost popularności Crypto.com dzięki współpracy z F1 i UFC

2/14/2024

Trzymasz $CRO?

  • Współprace reklamowe z F1 i UFC przyczyniły się do dotarcia http://Crypto.com do szerokiej publiczności i napędziły jego wzrost.
  • Przez lukratywne umowy sponsorskie, http://Crypto.com znalazło się w centrum uwagi fanów Formuły 1 i Ultimate Fighting Championship, co pomogło w rozwoju tej giełdy.
  • ESPN szacuje, że sezon Formuły 1 w 2023 roku przyciągnął średnio 1,11mln widzów na wyścig w samym USA, a dane z 2022 roku pokazują, że sport ten przyciąga ponad miliard widzów na całym świecie.
  • UFC również przyciąga globalną publiczność, z liczbami widzów porównywalnymi do pojedynczego wyścigu F1. Największe walki, jak Khabib Nurmagomedov kontra Conor McGregor, sprzedały 2,4mln pay-per-view.
  • Logo http://Crypto.com jest wyraźnie widoczne na podłodze i ochraniaczach oktagonu UFC, zajmując czołowe miejsce w reklamie w jednym z najszybciej rozwijających się sportów na świecie.
  • Partnerstwa te odegrały swoją rolę w rosnącej bazie użytkowników http://Crypto.com, która zbliża się do 100mln użytkowników w 2024 roku.
  • Giełda rozwija również specjalistyczne usługi dla handlowców o wysokim wolumenie i wartości, uruchamiając program http://Crypto.com Prime w lutym 2024 roku, wymagający depozytu w wysokości $1mln.
  • http://Crypto.com - jest jedną z wielu giełd kryptowalut, które wykorzystują globalną widownię osiąganą przez duże kody sportowe, podobnie jak inne firmy z branży, takie jak OKX czy platforma zakładów kryptowalutowych Stake.
  • Marketingowo http://Crypto.com radzi sobie po Mistrzowsku -  to dane OnChain.
  • Aktywność w sieci $CRO wygląda słabo, pytanie czy marketing wystarczy aby powalczyć o nowe ATH?

Zdjęcie

Blog - Evergreeny

Zobacz więcej